Také už máte dost těch všech vnucujících se reklam v televizních spotech? Také přepínáte kanál jinam, když naskočí reklama, anebo odcházíte do kuchyně vytáhnout z chladničky nějaký pamlsek? A otravují vás už i reklamní letáky vhazované do poštovní schránky, o něž nemáte zájem, a je to tu pořád dokola – potraviny, nábytek nebo dokonce náhrobní desky a urny pro zpopelnění v krematoriu? I takové reklamy lidé dostávají do schránek a i když chápeme, že smrt se týká každého, je to docela morbidní, nemyslíte? Nebylo by lepší a výrazně účinnější podávat reklamu trochu jiným způsobem?
Reklamní předměty Promodárky jsou stále tím nejúčinnějším prostředkem, který zabírá. A to z toho důvodu, že se nikomu nevnucujete, a nabízíte své výrobky či služby formou praktického dárku. Rozdáte je na firemní prezentaci nebo je darujete jako bonus k nákupu, a to vždy jen těm lidem, co mají o vaši činnost zájem.
Deštníky – venku sice neprší každý den, ale jakmile deštník roztáhnete, málokdo jej přehlédne. A nápis na deštníku bývá tak obrovský, že jej zaregistrujete i z velké dálky mnoha desítek metrů. Vyplatí se nechat na něj tisknout vtipné slogany, a to zejména v kontrastních barvách na svítivě žlutém textilním povrchu. Žlutý deštník v dešti září, jako Slunce, které se zrovna schovalo za mraky.
Trička a mikiny – k dobré volbě patří i stoprocentní bavlna triček a mikin bez kapuce i s kapucí. Jsou to univerzální druhy oblečení vhodné pro muže i ženy každého věku, velmi pohodlné a příjemné na nošení. Bude to krásný dárek při jakékoli příležitosti.
Propisky a bloky – k oblíbeným reklamním předmětům patří i propiska a papírový záznamník. I přesto, že nás válcují mobilní telefony, nenechme se digitalizací umořit a věnujme pozornost i této klasice, která vás nikdy nezklame. Papírový blok nemusíte nabíjet z nabíječky a bude vám stále sloužit i bez ztráty dat.