Optimální pozice webu


V každém odvětví je nejlépe být první. Jistě i druhé místo je pěkné, ale kdo o něm něco ví? Nevěříte?

Zcela jistě víte, kdo byl první v kosmu. Víte, že ano. Všichni vědí, že se prvenství připisuje Gagarinovi. Ale víte, kdo byl druhý? Aha, nevíte. (German Titov a startoval čtyři měsíce po prvním člověku).

Také se všeobecně ví, kdo byl první na Měsíci, když už jsme si vzali za příklad Vesmír. Každý ví, že to byl Neil Armstrong (ne Luis, to byl trumpetista), ale kdo byl druhý, už většinou ví jen ti, kteří se přímo o Vesmír zajímají. Byl to Buzz Aldrin.

A kdo byli třetí? To už by i autor článku musel asi dohledávat na internetu.

Proč takový úvod? To proto, abyste viděli sami, že prostě první pozice je první pozice ať si říká, kdo chce, co chce. A na takové pozici by jistě chtěl každý mít i svůj web.

Znázornění SEO

Jenže ono to není jen tak. Na jedno slovo jich vyhledávač najde třeba stovky (webů) a pak teprve je začne řadit odshora dolů. A první může být vždy jen jeden.

Nemohou být dva, ani deset, jen jeden. A pokud už vy nemůžete být na úplně první pozici budete rádi za každou další. Protože pokud zákazník hledá zrovna vaše zboží, nebude listovat a hledat dále. Klikne na to, co vidí nejvýše a pak ještě maximálně párkrát co vidí níže.

Jak však dostanete váš web co nejvíce nahoru? Nu, pokud nemáte alespoň základní znalosti, tak nijak. Prostě to neovlivníte. Pokud se však svěříte firmě Seolight, tak ta vás nahoru dostane.

Vyhledávač

Její zaměstnanci, jakou totiž náramní kamarádi s něčím, čemu se všeobecně říká SEO. Nebudeme zde rozebírat do detailu oč jde, je to tak složité, že by se to do článku nevešlo. Jen ve stručnosti si můžeme říci, že je to prostě soustava různých nástrojů, které váš web umístí jako první pro vyhledávač. Což je pro vás optimální, a proto se tomu také říká optimalizace pro vyhledávač. Ostatně, oslovte onu firmu a uvidíte sami ten skok.