Kolik marketingových nástrojů znáte?
I malý podnikatel potřebuje, aby o něm věděli zákazníci, kteří by měli zájem o jeho služby či výrobky. Jenže právě jsou to většinou začínající malé firmy, které mají problémy s propagací. Nemohou si dovolit platit drahé konzultace a marketingové speciality, a samotné je nenapadá, jak firmu zviditelnit. Dnes naštěstí žijeme v době počítačů a sociálních sít, které můžete využít ve svůj prospěch.
Naprostá většina lidí v dnešní době na internetu něco hledá každý den. Hledají kdy má otevřeno jejich oblíbený podnik, kdy jim jede nějaký spoj nebo jakou otevírací dobu má úřad. Hledají i řemeslníky a výrobky, které zrovna potřebují. Abyste se dostali mezi výsledky vyhledávání, musíte mít internetové stránky a také si musíte zadat krátké texty na web, díky kterým se budete objevovat jako jeden z mnoha výsledků vyhledávání. Jak to celé funguje?
Zadáte si témata reklamních textů, které mají spojitost s vaším podnikem. V tomto bodě je nutné se zamyslet nad klíčovými slovy, protože právě ta jsou stěžejní. Poté by měla následovat SEO analýza, která vám dokáže říct, na jakých příčkách se umisťujete. Lidé většinou chtějí najít všechno hned a čím výše se budete nacházet, tím lépe pro vás.
Na co nezapomenout?
I když se vám zdá že vm vyhledávání hodně pomohlo a obrat vaší firmy se zvedl, bez analýzy klíčových slov se neobejdete. Neměli byste na ni zapomínat, protože díky ní jasně uvidíte, jak efektivní jsou jednotlivá slova a jejich různé kombinace, které jste si zvolili. Jedině tak budete mít opravdu dobrý přehled o tom, jak dobré výsledky za sebou máte.
Jestli si nebudete vědět s tím, jaká slova vybrat, poraďte se s někým, kdo buď v poslední době hledal firmy podobné té vaší, a nebo si budete muset zaplatit třeba právě konzultaci s odborníkem. Většinou ale nejde o závratné sumy.